wtorek, 4 sierpnia 2015

59

Odstawiłam leki. Było to żmudne i powolne, ale postanowiłam je odstawić na rzecz dwóch kresek - na rzecz sensu życia, kolejnego życia.
Oczywiście nie obyło się (nie obywa się!) bez huśtawek - było rozdrażnienie, doły ocierające się o depresję ale była też hipomania. Bardzo produktywna. Napisałam podręcznik wyjazdu do UK. I namówiłam moje Love, by w końcu to zrobić. Zmienić całe nasze życie, wywrócić do góry nogami. Zawsze mówiliśmy sobie, że chcemy spróbować innego życia, w innym kraju... Ja chcę się nauczyć bardzo dobrze angielskiego, chcę poznać inny chociaż dalej "nasz" świat. Chcemy poprawić naszą sytuację finansową, chcemy podróżować.
Co dokładnie nam z tego wyjdzie?

Dziś M. dał wypowiedzenie w swojej pracy. Po kilku próbach wnioskowani o podwyżkę powiedział swojemu szefowi, że czas na radykalniejsze kroki. Dziś klikniemy <<kup bilet>>
Wyjedzie pierwszy i tego mu strasznie zazdroszczę. Chciałabym z nim lecieć... razem wskoczyć w nową rzeczywistość jak Alicja w króliczą norę. Wspólnie smakować morską, północną bryzę...
Najdalej za pół roku mam dołączyć...

Moja praca też zaczyna mnie irytować: współpracownicy, bezowocny czas, niskie zarobki (mimo podwyżki).
Ale przede wszystkim chcę coś nowego.

To ciekawe, jak bardzo człowiek sobie lubi poukładać życie a następnie rozsypać by na nowo układać. Zbudować dom, znaleźć pracę, osiąść się w swojej rzeczywistości a potem stwierdzić: chcę spróbować czegoś nowego. Wstać, otrzepać się i szukać dalej.
Myślę, że na tym moje życie polega by motywować siebie i ukochanego do tego, by próbować jak najczęściej!


4 komentarze:

  1. Strasznie Cię podziwiam, że odstawiłaś leki, tylko ktoś chory może wiedzieć jaka odwaga jest do tego potrzebna.
    Trzymam kciuki za Twój wyjazd, mam nadzieję, że Ci się uda wyruszyć na Zachód!
    No i standardowo mam pytanie czy mógłbym umieścić Twojego bloga w tym spisie:
    http://www.choroba-afektywna-dwubiegunowa.pl/index.php/gdzie-szukac-dalej/blogi
    plus dać o nim informacje w "newsach" na tejże stronie?
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oki :) Twój blog jest dostępny już pod tymi adresami, wszystko tak jak sobie życzyłaś :)
      http://www.chorobaafektywnadwubiegunowa.pl/index.php/news/108-chad-borderline-blog
      i
      http://www.chorobaafektywnadwubiegunowa.pl/index.php/gdzie-szukac-dalej/blogi

      Usuń
  3. Kochana miło, że jesteś w tym miejscu :))

    Pau

    OdpowiedzUsuń