niedziela, 25 listopada 2012

99

Słowa posiadają kształty, dźwięki i moc.
I chociaż na początku było spojrzenie,
choć w niektórych przypadkach była to wiadomość
a może emoticona
to słowa zafascynowały, przyciągnęły i związały ze sobą wiele ludzi.

Strach. Słowa mogą przeciąć te więzy tak jak nóż,
nie ważne, ile godzin się nad węzłami pracowało,
są takie słowa, które urywają je w kilka sekund...

Zaciągam się papierosem

milczenie jest najbezpieczniejszą formą kontaktu
ale i tak można wyczytać z twarzy
co czujesz, co myślisz, czego nie chcesz ode mnie

Dzisiaj poczułam, że odejdziesz
albo ja to zrobię.

Spadanie będzie bolesne, powolne,
ale gdy już upadnę
gdy upadniemy
podamy sobie ręce,
każde pójdzie w swoją stronę
postaramy się, nie oglądać się za siebie
słowa nie będą nas ranić
tylko czasem wymknie się nam
nóż
czasem
złoto

a potem
będzie już cicho



* * *
kolejny dzień pracy. rozkręcam się. ucieczka z domu. boli, gdy usłyszałam, kim mam być, a kim nie mam być. Jak ma być, a jak nie ma być. nie chcę być marionetką. nie chcę milczeć, nie chcę mówić. w około mgła, wyciągnięte ręce, bezpieczeństwo czai się za zakrętem, zrozumienie idzie obok. gdzie się podziały wszystkie drogowskazy? nawet leki nie chcą mi pomóc, zbuntowały się, tabletki powlekane... topamax się skończył, jutro wbijam do lekarza.
skoro nauczyłam się jeździć samochodem, obsługiwać wszystkie wersje windowsa począwszy od 3.11 do 7, to bez problemu ogarnę kasę w pracy. jestem przecież zajebistym geniuszem.
dziś bez benzo. tranxenno, zdradziłam cię z mlekiem bananowym.

1 komentarz:

  1. Mleko bananowe zawsze smaczniejsze niz kapsulka no i popijac nie trzeba, choc dzialanie ma nieco inne ;) A kase ogarniesz bez problemu.

    OdpowiedzUsuń